Stoor, opgeruimd staat netjes

Stoor is de voordeligste aanbieder van flexibele opslagruimte in Apeldoorn. U huurt al opslagruimte vanaf 15 euro per maand. Bovendien huurt u de vierde maand gratis en berekenen wij geen administratiekosten. Zowel de particulier als de zakelijke klant kan gebruik maken van onze uitgebreide, klantvriendelijke dienstverlening. Vergroot uw woon- of werkoppervlak met een unit bij Stoor! Dichtbij, makkelijk en veilig.

Huur voordelig uw
opslagruimte bij Stoor!

STOOR Selfstorage – FAQ

STOOR voorziet u van professioneel advies over de beste opslagoplossing voor uw situatie. Hieronder vindt u een lijst met veelgestelde vragen en antwoorden. Mocht u nog aanvullende informatie willen, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

 

Wat is Self Storage?

Self storage is een concept dat zowel voor particuliere als zakelijke gebruikers individuele opslagruimte op maat aanbiedt in een veilige omgeving. Deze opslagruimtes zijn schoon, droog, veilig en door middel van persoonlijke toegangscodes alle dagen van de week en 24 uur per dag toegankelijk. STOOR streeft ernaar om voor ieders behoefte aan opslag een maatoplossing te bieden.

 

Wat voor beveiliging hanteert STOOR?

De vestiging en uw boxen worden bewaakt door middel van camerabeveiliging en een alarmsysteem. Iedereen heeft zijn of haar eigen toegangscode waarmee het hek en de deuren van het pand geopend kunnen worden. U bent de enige die toegang heeft tot uw opslagruimte. Deze wordt afgesloten met een slot dat speciaal is ontwikkeld voor STOOR.  Er zijn geen reservesleutels of lopers.

 

Wat is de minimale huurperiode en wat is het maximum?

De minimale huurperiode is één maand. U kunt bij STOOR uw spullen opslaan zolang het nodig is. Er is geen maximale huurperiode. De huurcontracten worden maandelijks stilzwijgend verlengd.

 

Hoe snel kan ik een ruimte huren?

U kunt een opslagruimte in gebruik nemen op dezelfde dag dat u een informatie-aanvraag doet of bij ons bent langsgekomen, dit neemt vijf minuten in beslag. Uiteraard hebben wij een kopie van uw legitimatiebewijs nodig en, bij zakelijke huur, een kopie van een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel.

 

Kunt u mij helpen met de verhuizing en het transport?

Onze vestiging heeft een bus en een aanhanger waarvan u gebruik kan maken. Indien u een intensieve verhuizing tegemoet gaat dan horen wij dit graag. Wij kunnen u in contact brengen met een aantal lokale verhuisbedrijven waar wij en onze klanten goede ervaringen mee hebben.

 

Wat kost Self Storage?

De kosten van self storage hangen af van de grootte van de opslagruimte die u nodig heeft. Wij willen graag transparant werken, daarom kunt u bij ons op de site de prijzen vinden en maken wij er geen geheim van dat wij de goedkoopste in uw regio zijn! Daarnaast hebben wij standaard een aantal acties en aanbiedingen waar u gebruik van kunt maken.

 

Kan ik altijd gebruikmaken van de verhuisbus van STOOR?

Ja, dat kan. Het gebruik van de bus is voor klanten de eerste keer gratis met een maximum van 1 dag. Wij vragen echter wel een borg voor het gebruik van de bus. Deze is 200 euro contant en u krijgt deze uiteraard terug wanneer u de bus zonder schade én afgetankt bij ons inlevert. Wanneer u vaker gebruik wilt maken van de bus dan kan dat. De kosten hiervoor zijn 30 euro per keer. Het aanbieden van de verhuisbus is een service van STOOR en het gebruik van de bus is op basis van beschikbaarheid. Wij verzorgen helaas geen vervangend vervoer wanneer de bus niet beschikbaar is op de door u gewenste datum.

 

Hoe zit het met de verzekering van mijn opgeslagen spullen? 

Wanneer u bij uw inboedelverzekeraar aangeeft dat uw spullen in de opslag staan, dan zijn deze over het algemeen gratis meeverzekerd op uw lopende polis. Vaak vraagt uw verzekeraar een kopie van de huurovereenkomst. STOOR biedt geen aparte verzekeringen meer aan.

 

Hoe kan ik betalen?

Uw eerste factuur betaalt u aan de balie contant of met pin. Daarna betaalt u idealiter per automatische incasso of contant aan de balie.

 

Wanneer heb ik toegang tot mijn toegangsruimte?

Altijd! Middels uw eigen code kunt u te allen tijde terecht bij STOOR. De receptie is geopend van 9:00 -17:00 op werkdagen.

 

Kan ik veranderen van opslagruimte als ik een kleinere of grotere ruimte nodig heb?

U heeft altijd de mogelijkheid om te verhuizen naar een kleinere of grotere opslagruimte. Loop even het kantoor binnen en uw vestigingsmanager maakt het direct voor u in orde. Hieraan zitten geen kosten verbonden.

 

Hoe kan ik opzeggen?

Wij hanteren een opzegtermijn van 15 dagen als u uw opslagruimte wenst op te zeggen. Vergeet niet het slotje van uw opslagruimte te verwijderen. Uw opzegging dient schriftelijk (per email) te worden gedaan.

 

Openingstijden

De receptie van STOOR is geopend op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00. Klanten hebben 24/7 toegang tot hun opslagruimte.

 

opslag services