tel nr 055 576 0820
jadatwilik

STOOR - selfstorage FAQ

STOOR voorziet u van professioneel advies over de beste opslagoplossing voor uw situatie. Hieronder vindt u een lijst met veelgestelde vragen. U vindt hier ook de antwoorden op de betreffende vragen. Mocht u nog aanvullende informatie willen, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.   

Wat is self storage?

Self storage is een service die zowel voor particuliere als zakelijke gebruikers individuele opslagruimte op maat aanbiedt in een veilige omgeving. Deze opslagruimten zijn schoon, droog, veilig en door middel van persoonlijke toegangscodes, alle dagen van de week, gratis toegankelijk. STOOR streeft ernaar om voor iedere behoefte aan opslag een maatoplossing te bieden.

U vindt bij STOOR al snel een oplossing voor opslag voor particulieren en voor opslag voor bedrijven.
Terug naar boven

Wat voor beveiliging hanteert STOOR?

De vestiging en uw boxen worden bewaakt door middel van camerabeveiliging. U bent de enige die toegang heeft tot uw opslagruimte en deze wordt afgesloten met een slot dat speciaal is ontwikkeld voor STOOR. Dit slot is uniek en enkel u heeft daarvan de sleutels. Daarnaast heeft u een persoonlijke toegangscode waarmee u te allen tijde toegang heeft tot het complex.
Terug naar boven

Wat is de minimale huurperiode en wat is het maximum?

De minimale huurperiode bedraagt 1 maand. U kunt bij STOOR zo lang u dat wenst opslaan, er is geen maximale huurperiode. De huurcontracten worden maandelijks stilzwijgend verlengd. Gebruik de diverse rekenmethodes om te kijken hoeveel ruimte u nodig heeft.
Terug naar boven

Hoe snel kan ik een ruimte huren?

U kunt een opslagruimte in gebruik nemen op dezelfde dag dat u een informatie-aanvraag doet of bij ons bent langsgeweest tijdens kantooruren. Dit neemt vijf minuten in beslag. Uiteraard hebben wij een kopie van uw legitimatiebewijs nodig en, bij zakelijke huur, een kopie van een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel.
Terug naar boven

Kunt u mij helpen met de verhuizing en het transport?

Onze vestiging heeft een aanhanger waarvan u gebruik kan maken. Indien u een intensieve verhuizing tegemoet gaat dan horen wij dit graag. Wij kunnen als dan lokale verhuizers inschakelen om u te helpen.
Terug naar boven

Wat kost self storage?

De kosten van self storage hangen af van de grootte opslagruimte die u nodig heeft. Hoe groter hoe goedkoper simpelweg. Wij willen graag transparant werken, daarom kan u bij ons op de site de prijzen vinden en maken wij er geen geheim van dat wij de goedkoopste in uw regio zijn!
Terug naar boven

Hoe kan ik betalen?

Uw eerste factuur betaalt u aan de balie contant of met pin. Daarna betaalt u idealiter per automatische incasso of contant aan de balie.
Terug naar boven

Wanneer heb ik toegang tot mijn opslagruimte?

Altijd! Middels uw eigen code kunt u te allen tijde terecht bij STOOR. Onze vestiging is geopend van 9:00 -17:00 op werkdagen. Tevens mogelijk op afspraak, neemt u dan aub contact op.
Terug naar boven

Kan ik veranderen van opslagruimte als ik iets kleiners/groters nodig heb?

U heeft altijd de mogelijkheid om te verhuizen naar een kleinere of grotere opslagruimte. Loop even het kantoor binnen en uw vestigingsmanager maakt het direct voor u in orde. Hieraan zitten geen kosten verbonden.
Terug naar boven

Hoe kan ik opzeggen?

Wij hanteren een opzegtermijn van 15 dagen als u uw opslagruimte wenst op te zeggen. Vergeet niet het slotje van uw opslagruimte te verwijderen. Uw opzegging dient schriftelijk te worden gedaan en u kunt dit het beste doen aan de balie van de vestiging waar u huurt.
Terug naar boven

Openingstijden

Stoor is geopend op:
Maandag t/m Vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur

Terug naar boven